سیستم نظردهی جدید برای بلاگر

گوگل قابلیت مدیریت نظرات را به سیستم بلاگر افزود . توسط این قابلیت میتوان براحتی تمامی نظرات ارائه شده برای یک وبلاگ را مدیریت کرد و البته بنا به گفته سابت خبری گوگل ، این قابلیت برای همه کاربران فعال نگردیده و بمرور زمان برای همگی فعال خواهد شد .  فعال بودن این قابلیت برای وبلاگ شما با نمایان شده یک تب جدید در بخش مدیریت وبلاگ  نمایش داده خواهد شد .

فعال شده بخش نظرات توسط گوگل

تب Comments و زیر مجموعه های آن

همانگونه که مشاهده میکنبد این قابلیت برای همه وبلاگها از سوی گوگل فعال نگردیده است . برای استفاده از این قابلیت بر روی لینک Comments کلیک کنید . در پنجره جدید با 3 زیر مجموعه تب Comments روبرو خواهید شد . در زیر مجموعه Published تمامی نظرات ثبت شده در وبلاگ خود را مشاهده خواهید کرد . با انتخاب یک نظر ( فعال کردن تیک مربوطه ) با 3 گزینه روبرو خواهید شد :


گزینه Spam نظر ارائه شده را به بخش Spam و یا هرزنامه منتقل خواهد کرد . گزینه دوم نظر پاک نموده و با انتخاب گزینه Remove Content نظر داده شده از لیست نظرات جاری حذف خواهد شد .  برای دیدن اطلاعات بیشتر یک نظر را انتخاب کرده و از دستورات جاری گزینه Spam را برگزینید . با این کار نظر جاری هرزنامه تلقی شده و به زبانه Spam منتقل خواهد شد . سپس از زیر مجموعه Comments گزینه Spam را انتخاب کنید .



با ورود به این بخش دو دستور العمل پیش روی ماست . با انتخاب نظر ( هرزنامه ورودی )  و سپس گزینه Delete هرزنامه جاری حذف و با انتخاب گزینه NOT SPAM هرزنامه جاری از لیست جاری حذف و به بخش نظرات وبلاگ منتقل خواهد شد .

» منبع
» پ.ن : این قابلیت برای همه کاربران فعال نگردیده و در اینده برای همگی از سوی گوگل فعال خواهد شد .

نمای کلی از صفحه جدید نظرات :